hudba
pro všechny
CZK  
Kategorie  
Kategorie
Novinky Slevy a doprodeje Bicí nástroje Dechové nástroje dřevěné
Alto Clarinet Altová zobcová flétna Baritone Saxophone Basová zobcová flétna Bass Clarinet Fagot Foukací harmonika Hoboj Irská flétna Klarinet Ocarina Panova flétna Pikola Příčná flétna Saxofon altový Saxofon tenorový Sopránová zobcová flétna Sopránový Saxofon Tenorová zobcová flétna
Dechové nástroje žesťové Hudební dárky Hudební nauka Klávesové nástroje Noty pro Soubory a Orchestry Příslušenství pro hudebníky Smyčcové nástroje Strunné nástroje akustické Strunné nástroje elektrické Vokální soubory a sbory Zpěv a zpěvníky Dělení dle žánrů
Důležité
Máte jakýkoliv problém? Napište nebo zavolejte nám
+420 777 703 088 info@nejnoty.cz Doprava zdarma od 1500 Kč Přes 123 tisíc produktů Platba online, převodem i dobírkou
Klávesové nástroje    Klavír - Piano    Klavír - sólo    Klavírní sonáta In C KV.279 od Wolfgang Amadeus Mozart

Klavírní sonáta In C KV.279 od Wolfgang Amadeus Mozart - Wolfgang Amadeus Mozart

Kód výrobku HN600
Nakladatel G. Henle Verlag
AutorWolfgang Amadeus Mozart
Obtížnost 4
Žánr Classical
Jazyk Angličtina, Němčina
Počet stran 14
Rozměry 230x300x10 mm
Dostupnost do 3 - 6 pracovních dnů
Počet:
190 Kč
Doprava již od 69 Kč
Klavírní sonáta In C KV.279 od Wolfgang Amadeus Mozart
Klavírní sonáta In C KV.279 od Wolfgang Amadeus Mozart Klavírní sonáta In C KV.279 od Wolfgang Amadeus Mozart

Toto „No. 1“ z celkových osmnácti Mozartových klavírních sonát však není úplně první, kterou složil. Je dobře známo, že „Wunderkind“ Mozart již dříve napsal nejméně čtyři klavírní sonáty (K. Anh. 199 202), ačkoli ty se nikdy neobjevily. A sekvence 1 6 klavírních sonát K. 279 284, které vznikly pravděpodobně počátkem roku 1775 v Mnichově, je založena pouze na jejich zpětném Mozartově číslování (přičemž právě rukopis první věty první sonáty byl ztracený). V rodinné korespondenci je těchto šest sonát mimochodem mnohokrát charakterizováno jako „obtížné sonáty“. To lze jen stěží myslet v technickém smyslu, ale, jak se domnívá editor edice Henle Urtext Ernst Herttrich, mohl spíše narážet na jejich obrovské „estetické, interpretační nároky“, vzhledem k tomu, že „Mozart vybavil… šest sonát výjimečně bohaté dynamické a artikulační znaky… více než kterékoli z jeho předchozích děl.“




Mohlo by Vás také zajímat

nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám, co sháníte a my se to pro Vás pokusíme sehnat.