hudba
pro všechny
CZK  
Kategorie  
Kategorie
Novinky Slevy a doprodeje Bicí nástroje Dechové nástroje dřevěné
Alto Clarinet Altová zobcová flétna Baritone Saxophone Basová zobcová flétna Bass Clarinet Fagot Foukací harmonika Hoboj Irská flétna Klarinet Ocarina Panova flétna Pikola Příčná flétna Saxofon altový Saxofon tenorový Sopránová zobcová flétna Sopránový Saxofon Tenorová zobcová flétna
Dechové nástroje žesťové Hudební dárky Hudební nauka Klávesové nástroje Noty pro Soubory a Orchestry Příslušenství pro hudebníky Smyčcové nástroje Strunné nástroje akustické Strunné nástroje elektrické Vokální soubory a sbory Zpěv a zpěvníky Dělení dle žánrů
Důležité
Máte jakýkoliv problém? Napište nebo zavolejte nám
+420 777 703 088 info@nejnoty.cz Doprava zdarma od 1500 Kč Přes 123 tisíc produktů Platba online, převodem i dobírkou
Smyčcové nástroje    Violoncello    Violoncello a klavír    Sonata in E minor pro violoncello a klavír op. 38

Sonata in E minor pro violoncello a klavír op. 38 - Brahms, Johannes

Kód výrobku BA9429
Nakladatel Bärenreiter-Verlag
AutorBrahms, Johannes
Obtížnost 3
Jazyk Němčina
Počet stran 86
Rozměry 230x300x10 mm
Dostupnost do 3 - 6 pracovních dnů
Počet:
411 Kč
Doprava již od 69 Kč
Sonata in E minor pro violoncello a klavír op. 38
Sonata in E minor pro violoncello a klavír op. 38 Sonata in E minor pro violoncello a klavír op. 38 Sonata in E minor pro violoncello a klavír op. 38

První tři věty violoncellové sonáty Johannesa Brahmse byly složeny v roce 1862, poslední věta byla napsána v roce 1865. Během prvních let jejího uvedení bylo dílo přijato se smíšeným nadšením. Na konci Brahmsova života však bylo široce prováděno a v prvních desetiletích 20. století bylo pevně zakotveno v repertoáru mnoha významných violoncellistů. Zdálo se, že zejména obhajoba díla Roberta Hausmanna významně přispěla k jeho propagaci. Pro redaktory byly obzvláště cenné tři rané edice Cello Sonata op. 38 Cornelius van Vliet a Edwin Hughes, Hugo Becker a Carl Friedberg, jakož i Julius Klengel. Prst a úklona violoncellistů van Vliet, Beckera a Klengela umožňuje lepší pochopení jejich výkonnostní praxe. Vydání Bärenreiter jako takové přichází s violoncellovou částí, kterou editoři označili prstokladem a úklonou, které vycházejí z praktik Brahmsových současníků. Poskytujeme také neoznačenou urtextovou část. Důležitou součástí tohoto vydání je rozsáhlá předmluva. Nejprve informuje o původu děl, raných představeních, jejich vydání i rané recepci. Opravdu pozoruhodný je jedinečný komentář k Performance Performance Practice. Zde redaktoři vycházejí z předpokladu, že již několik desetiletí po Brahmsově smrti se mezi skladatelovými očekáváními a výkonnostními praktikami počátku 20. století vytvořila rozšiřující se propast. Redaktoři velmi konkrétním a praktickým způsobem shrnují některé klíčové problémy porozumění Brahmsově zápisu, pokud jde o rytmus a načasování, dynamiku a zdůraznění, tečky a tahy, slurring a non legato, pedálování a overholding klavíru, arpeggia a dislokace klavíru , prstoklad strunného nástroje, harmonické smyčcové nástroje a vibrato. Tímto způsobem edice nabízí vzrušující a často překvapivý pohled na romantickou hudební interpretaci.




Mohlo by Vás také zajímat

nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám, co sháníte a my se to pro Vás pokusíme sehnat.